BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Slechte afstelling van de schotel

Bijdrage door gebruiker
02-10-2004
2 reacties

Mijn vraag is deze , als een bedrijf de schotel voor sattelite ontvangst slecht heeft afgesteld en als de monteur er voor de tweede keer bij komt en dan alleen de moeren vast draaid en dan zegt zo is het goed.En als je dan de volgende dag de tv aanzet is er helemaal geen beeld.De zaak op gebeld en vertelt van de slechte aflevering en dat die monteur niet meer bij mij hoeft tekomen.Zegt de verkoper , kom maar langs in de winkel dan kunnen wij dit uit praten met de monteur er bij. De verkoper weigerde om mijn verhaal aan tehoren via de telefoon en ik heb geen zin om er over tepraten met die monteur er bij (hij zou het afstellen met professionele apparatuur maar het gebeurde met een klein zwart wit tvtje) mijn vraag is wat moet ik hier mee de verkoper gelooft mij niet.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.