BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Waardevolle USB Stick met de te repareren TV per ongeluk meegenomen,

Bijdrage door gebruiker
09-05-2016
9 reacties

Laatst was er een fout in onze Sony tv waarna wij reparatiebedrijf Selectro inschakelden. Alles ging prima, monteur kwam op tijd, ruilde onze tv in met een nieuw toestel en nam de oude mee. Maar waar een uur nadat de monteur geweest was achter kwam, was dat de USB Stick (64 GB dus relatief duur) hierin was blijven haken! Dit kon natuurlijk gebeuren, waarna ik direct Selectro opbelde, of de monteur misschien de stick uit de tv wilde halen. Selectro zou contact zoeken met de monteur en zo spoedig mogelijk de USB naar ons verzenden, als ze de USB niet aantroffen dan zouden ze contact met ons opnemen. Na 4 dagen wachten leek het bij toch verstandig weer contact te zoeken met Selectro, ik vertel wederom mijn verhaal tegen een andere klantenservice medewerker, waarna zij zou uitzoeken wat er aan de hand was. Waar ze achter kwam was dat er nooit reactie gekomen is van de monteur op de mail welke laatst verzonden was! Hierna zou zij de monteur telefonisch gaan bereiken, ik werd in de wacht gezet en na even wachten kwam zij met het bericht dat de monteur niet opnam, maar ze zouden, volgens haar woorden, met spoed contact zoeken met de monteur. Ik zou op de hoogte worden gehouden.

Niets is minder waar, op vrijdag nog steeds geen USB gezien, en ook geen bericht van Selectro. Ik bel Selectro wederom op, waarna ik dezelfde medewerker kreeg als de eerste keer. Hij verteld dat er nog steeds geen bericht is geweest van de monteur, waarna hij mij in de wacht zet.

Ik word weer terug verbonden waarna ik te horen krijg dat hij de monteur telefonisch (!) bereikt heeft en te horen heeft gekregen dat deUSBniet gevonden is. Waarna hij letterlijk zegt: 'De stick is niet gevonden, het kan dus zijn dat de stick er onderweg uitgevallen is' (Wat werkelijk onmogelijk is) 'Dat de USB er tijdens het repareren uit gehaald is en kwijt is geraakt' (dit kan natuurlijk gebeuren in een week) 'Óf dat de stick er nooit heeft ingezeten' Waarna meneer aangeeft dat het een wellus nietes discussie is, waarmee zij dus niets kunnen betekenen.

Waarna ik dus natuurlijk verhit vroeg waarom zij, want ze hadden gewoon het telefoonnummer, de monteur niet direct hebben gebeld i.p.v. Slechts te mailen! Waarna ze natuurlijk geen antwoord hebben gekregen. Maar de man van de klantenservice bleef volhouden dat zij niets konden betekenen. Hierna volgde nog een discussie, maar ik had natuurlijk geen poot om op te staan.

Nu is mijn vraag, wat kan ik nu doen? Want ik ben mijn usb stick, met belangrijke bestanden kwijt, en het is natuurlijk bizar hoe dit proces verlopen is!

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.