Sinds twee jaar heb ik interactieve tv. In het begin hadden we vaak problemen met de opname halve programma’s opnemen of helemaal niet terug kijken. We kregen dan ook geld terug voor die maanden. Tussen periode is het redelijk gegaan zo nu en dan een storing en nu de laatste half jaar hebben steeds meer problemen en worden we steeds afgescheept het zelfde riedeltje of we de stekker van de ontvanger wil uittrekken en de modem wil resetten, zonder enig resultaat. Er word niet duidelijk echte beslissingen genomen. Wij zijn zelfs voor leugenaar uitgemaakt, over dat de oude opnames er niet instaan die eerder gewist zijn, deze staan er gewoon weer in en kunnen ze niet meer verwijderen. Ook hebben hun zonder onze medeweten onze pincode veranderd en als men telfort aanspreekt reageren ze niet op ons commentaar. Daar zijn wij niet van gediend. Dit zal ons en anderen niet in positief overkomen, als Telfort tenminste de goede naam wil behouden. Zeker omdat we de laatste tijd bijna elke dag bellen naar Telfort en dat ons weer geld gaat kosten en bijna 10 minuten in de wacht gezet word. Schandalig
Wij zijn tevreden als ons abonnement volledig kosteloos wordt opgezegd en dat we alle schade die we gehad hebben dat we die ook retour krijgen.
Het zou ook fijn zijn dat wij maar ook anderen klanten serieus genomen worden. Er zijn meerdere mensen die niet tevreden zijn en dezelfde problemen ervaren.
Wat kan ik nog doen? Ik ben ten einde raad en Telfort neemt je onder geen beding nog serieus.