Na het bestellen van een droger kreeg ik 2 weken lang geen bericht van Witgoedshoponline.nl. Na veel bellen en niet terug gebeld te worden kreeg ik eindelijk te horen dat deze niet op voorraad is en ergens anders is besteld en nog minimaal 2 weken moet wachten. Mijn reactie was het ontbinden van de aankoop.
Reactie was dat ik kosten van 40 euro krijg voor het verzenden van de droger. Op de website staat letterlijk dat het annuleren van een order kosteloos kan tot de dag van levering. Van de verkoper kreeg ik te horen dat ze de leveringsvoorwaarden tegen mij gebruiken van het bedrijf waar Witgoedshoponline.nl bij besteld, maar daar heb ik niet mee te maken. Ik bestel bij Witgoedshoponline.nl en niet ergens anders. De emails die Witgoedshoponline.nl naar mij toestuurt ontvang ik helemaal niet en dat was dan ook maar mijn probleem. Ik moet nu 2 weken wachten op mijn geld want de meneer die het allemaal regelt komt eens in de 2 weken langs. Aftersales / klachtenbehandeling is ronduit waardeloos en totaal niet klantvriendelijk.
Nu is mijn vraag of deze kosten die de webshop claimt te maken of ik die moet betalen. Er is geen moment geweest van levering en in hun voorwaarden staat toch duidelijk dat ik kosteloos mag annuleren, maar schijnt dat de levering begint bij hun bestelling bij een ander bedrijf.