BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Opgelicht used products

Bijdrage door gebruiker
12-05-2016
2 reacties
Opgelicht used products Amersfoort

29 april bestel ik een Boren set bij used products Amersfoort. Deze word van wegen het weekend pas op 3 mei geleverd. Eenmaal geleverd blijken er meerder boorkoppen stuk te zijn waar naar ik binnen een uur na levering bel naar hun. Ik krijg te horen dat ik het kan terug sturen en mijn aankoop bedrag terug gestort krijg. Dan begint het gelazer. Ik krijg een mail van ene roos die beweerd dat er 2 van de 9 boren die in het set zitten niet over een komen met het gene ze mij geeft toe gezonden. Ik leg uit dat dit toch echt het gene is wat ik heb ontvangen maar ze blijft bij haar standpunt en durft me nog als oplichter af te schilderen ook. Mooi verhaal maar ik wijs haar er op dat er toch echt boren stuk zijn in het set. Dan komt de onderbouwing van haar volgende smoes namelijk dat deze boren heel waren toen Ze verstuurd werden. Uit eindelijk heeft ze naar veel gezeik het set terug gestuurd nog steeds kapot. Wat moet ik hier nu mee. Wordt gewoon op gelicht door haar.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.