Afgelopen jaar heb ik in twee bestellingen een audioset besteld. Toen ik de versterker en de luidsprekers combineerde bleek dat de tweeters kraakten. Nu heb ik een tweeter vervangen gekregen, maar het kraken zit er nog steeds. Ik ben gaan mailen met de verkoper en die zei op een gegeven moment dat ik de apparatuur moest retourneren. Puntje bij paaltje stribbelde hij tegen en kreeg ik een mail dat omruilen van de speakers geen zin heeft, omdat ik te veel eisen zou stellen aan 'een eenvoudige set'.
Nu las ik dus dat ik nu recht heb op ontbinding van de koopovereenkomst. De brief is bijna af, maar ik vroeg me af of de verkoper ook de onkosten van de verzending hoort te vergoeden. Ook heb ik geen verpakkingsmateriaal om de artikelen in te verzenden, de luidsprekers zijn ongeveer 120 cm hoog. Zou ik naar verpakkingsmateriaal mogen vragen bij de verkoper of is dat voor eigen rekening.
Alvast bedankt!
(Ik weet niet zeker of deze categorie de goede is om dit te vragen)