Ik heb op 27 juli j.l. een Philips GoGear MP3 Speler bij Saturn gekocht.
Toen ik hem vanmorgen (25 Augustus) aan wilde zetten, deed deze niets meer.
Terug naar Saturn in de verwachting deze om te mogen ruilen voor een ander nieuw exemplaar.
Die verwachting werd gelijk teniet gedaan: omruilgarantie is slechts 2 weken, en de MP3 speler wordt ter reparatie aangeboden: duur 20 werkdagen.
Ik heb met protest ingestemd, maar volgens mij kunnen ze dit niet doen. 2 weken omruilgarantie is toch veel te kort voor een dergelijk apparaat?
Waardeloze service van Saturn, maar zij blijven volhouden dat dit de normale gang van zaken is, ik had de kassabon moeten lezen, blabla. en dat ik het waardeloze service vind, was mijn mening.
Is het wel de normale gang van zaken dat als iets dergelijks binnen 1 maand na aankoop stuk gaat, dat er geen nieuw exemplaar wordt gegeven en men een maand moet wachten op reparatie?