ik heb een maandje geleden een tv besteld bij plasmadiscounter (onderdeel van create2fit), de dag erna de tv teruggestuurd. dit was een mogelijkheid omdat de tv 14 dagen op zicht was.
sindsdien al minstens 10 keer gebeld met C2F maar ik heb het geld nog niet retour ontvangen. wel heb ik een bevestigingsmail gekregen dat de tv netjes geretourneerd was en dat het geld teruggestuurd zou worden binnen enkele werkdagen. deze mail is ook al weer ruim een week oud.
gisteren maar weer is gebeld met de klantenservice, volgens hun was de terugbetaling onderop de stapel beland per ongeluk. 2 weken hiervoor was het verhaal dat ze wat achter liepen met de terugbetalingen.
het verhaal gisteren was dat de medewerker niet voor de terugstorting kon zorgen, dat moest een collega namelijk doen. het was mij al opgevallen dat ik elke keer dezelfde jongen aan de lijn kreeg bij het bellen naar de helpdesk, nu ging het dus ineens over een zgn collega.
hierop heb ik gezegd vandaag terug te bellen, wat ik zonet heb gedaan. ra ra ra, ik kreeg weer dezelfde jongen aan de lijn en de collega was vandaag toch ineens niet aanwezig.
door steeds weer een andere smoes te krijgen en na ruim een maand nog steeds mijn geld niet retour te hebben gehad, begint de angst te groeien dat ik ben opgelicht.
vandaar mijn vraag: heeft iemand betere ervaringen met dit bedrijf?
moet ik op dit moment al contact opnemen met de ombudsman oid? iemand tips?