Kopen via Mediamarkt-webshop. Je denkt makkelijk, maar als het fout gaat is er nergens iemand thuis. Ik heb een SD card besteld. Ze sturen me later een mail dat ze in overleg met mij een ander merk sturen en sturen dit ook dezelfde dag. Ik ben nooit gebeld of gemaild en heb deze afspraak dus niet gemaakt. (bewijs vanuit hun kant te leveren zou ik zeggen) Nu probeerde ik direct dit te stoppen want ik wil geen ander merk. Dan is Mediamarkt webshop ineens niet per email bereikbaar en kom je altijd bij eigen winkel in de buurt uit. en zij mailen dat dit over webshop gaat en ze daar niet overgaan. uit eindelijk heb ik toch tijd geïnvesteerd door product bij postkantoor op te halen en zelf terug te brengen. Wat blijkt, verzendkosten moet ik wel betalen! ZIj maken een fout en ik moet betalen, en gesprek kan hier niet over want Mediamarkt webshop is echt een hele andere organisatie zeggen ze bij de winkel. Je moet ze zelf maar bellen tegen een duur nummer. De webshop is dus ook niet digitaal bereikbaar. Hoe transparant is dit? zelfde naam en ene niet bereikbaar en ander geeft geen gehoor maar wel voor reparatie en terugbrengen. Ze zeiden ook nog even dat ook via de webshop ik geen verzendkosten zou hebben teruggekregen. Iets verzenden niet op verzoek klant en klant investeert in tijd door zelf terug te brengen (of sturen met extra verzendkosten) en dan ook de klant nog laten opdraaien voor deze extra kosten door hun fouten.
Zijn er meer ervaringen hiermee? Is door kassa hier al eens contact met Mediamarkt over opgenomen?