BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

kosten gevraagd UPC monteur

Bijdrage door gebruiker
05-11-2013
3 reacties
Afgelopen week deden de zenders Nederland 1, 2 en 3 het ineens niet meer. UPC gebeld en er werd gezegd dat de frequenties van deze zenders gewijzigd waren en dat er door een contactdoos in mijn woonkamer nu mogelijk een storing zou zijn. Advies: een monteur laten kijken. Ik heb duidelijk gevraagd of er kosten aan verbonden waren en mij is gezegd van niet.
Monteur geeft bij bezoek aan dat er wel een factuur komt voor zijn bezoek € 60,--. Zijn diagnose: de video (die ik ook nog gebruik) stoorde nu de op deze frequenties en er moest een splitter worden aangebracht.

Ben ik verplicht deze factuur te betalen?
Ik heb niet om een frequentiewijziging gevraagd en voorheen functioneerde alles prima.




Ben ik verplicht deze factuur te betalen?
Voor deze frequentie
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.