BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

koelkast garantie

Bijdrage door gebruiker
19-08-2011
6 reacties
Januari 2008 heb ik een Exquisit koelkast KS16A+ aangeschaft bij de BCC voor 162 euro. Ik heb er een BCC garantieplan voor 35 euro bijgekocht. Daarmee krijg je 5 jaar garantie van BCC. In het begin heb ik de koelkast een keer laten omruilen, omdat hij bijzonder veel lawaai maakte. Dat was prima geregeld en zo opgelost. Nu is echter een van de scharniertjes van het vriezerdeurtje kapot gegaan. Bij het openen komt het deurtje daardoor helemaal los. Nu lees ik in de voorwaarden dat schade door eigen schuld of de gebruikelijk slijtage niet valt onder de garantie. In dat geval moet je zelf de voorrijkosten betalen, en kan ik waarschijnlijk beter een nieuwe koelkast kopen Valt dit onder eigen schuld en slijtage, of zal BCC dit moeten laten repareren?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.