BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

incompleet product omruilen

Bijdrage door gebruiker
28-07-2014
6 reacties
Ik heb bij Blokker een staande ventilator gekocht. Deze had ik tot zover in elkaar dat de bladenborgdop er nog op moest en de afschermkappen. Maar geen bladenborgdop in de doos.
Terug naar Blokker met de bon om deze om te ruilen voor een complete ventilator.
Het kwam hier op neer: ik kon de incomplete ventilator niet omruilen (het was mijn eigen schuld dat ik deze had gekocht). Ik wist niet wat ik hoorde! Ik koop toch geen incompleet product. Kan Blokker dit doen?

Een volgende keer bij een product in een doos, zal ik eerst aan de verkoop(st)er moeten vragen of deze de doos open wil maken om te controleren of alles erin zit voordat ik het product koop. Ik denk niet dat dat de bedoeling is.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.