BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Heeft BCC wel eens van service gehoord?

Bijdrage door gebruiker
26-03-2013
7 reacties
Op vrijdag 1 maart heb ik via de webwinkel van BCC een baardtrimmer besteld welke volgens de site voorradig was. Het bedrag werd van mijn rekening afgeschreven maar kreeg geen bevestiginsmail met ordernummer of iets dergelijks De baardtrimmer zou geleverd worden op dinsdag 5 maart. Helaas niet dus. Heb die zelfde dag nog een bericht gestuurd via het contact formulier. Geen antwoord gekregen.
Toen maar gebeld op woensdag 6 maart. Het gesprek (wachttijd) duurde maar liefst 27 minuten. Bestelling werd gecontroleerd a.d.h.v. de betaling. Mij werd toegezegd dat de bestelling binnen 2 dagen in mijn bezit zou zijn. Helaas niet dus. Daarna nog 2 keer een bericht gestuurd met in het laatste bericht de vordering tot terug betaling. Helaas niet dus.
Het schijnt dat BCC totaal schijt heeft aan haar klanten.
Zie op deze site identieke verhalen over BCC.
Ga nu Internetopgelet.nl inschakelen.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.