BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Garantie Wehkamp

Bijdrage door gebruiker
22-04-2012
6 reacties
Ik heb 22 februari heb ik een Beats by Dr. Dre headset besteld bij Wehkamp. Binnen 2 weken werkte na normaal gebruik deze headset niet meer.

Na een hoop gedoe zijn deze 6 maart opgehaald voor reparatie. 3 weken later ben ik gaan bellen om te vragen hoe het er voor stond omdat ik nog nergens van wist. Ik kreeg toen te horen dat er nieuwe besteld waren omdat reparatie niet mogelijk was. Nu ben ik ondertussen ruim 1,5 maand verder nadat de headset opgehaald is en ik heb nog steeds niets terug. Ondertussen heb ik elders alweer een andere headset gekocht omdat Wehkamp me laat wachten.

Mijn vraag is nu wat ik kan doen zodat Wehkamp alsnog snel zorgt dat ik een nieuwe headset heb of iets ter compensatie?

Mvg Wesley
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.