Hallo,
Vorig jaar september heb ik samen met mijn vriendin een vaatwasser gekocht op Wehkamp.nl. Deze is thuis bezorgd en heb ik zelf aangesloten. (ben zelf ook monteur) Nu had hij al 2 maanden lang zijn werk goed gedaan tot op een dag de vaat wel nat werd, maar absoluut niet schoon. Wehkamp gebeld en moest zelf naar hun reparatie dienst bellen voor een afspraak. Zo geschied en er verschijnt een mannetje die er een kwartier naar kijkt volgens hem doet ie het weer.
Nu kreeg ik WEL een rekening van 70 euro gepresenteerd nu deze vaatwasser slechts nog geen 2 maanden oud was! Wehkamp verwijt het on dat de vaat wasser niet correct was aangesloten. Nu vraag ik me dan toch af hoe hij dan 2 maanden lang en tientallen keer de vaat heeft kunnen doen. Om het verhaal niet nog veel langer te maken, Wehkamp had me na diverse telefoontjes toegezegd deze rekening te betalen als ik die opstuurde naar hun afdeling "betalingen". Na een jaar!! krijg ik weer die zelfde rekening op de deurmat met klem verzoek om deze rekening te betalen. Weer gebeld weer het zelfde verhaal dat t ons eigen schuld is en ik geen aanspraak kan maken op de garantie bepalingen...
Wat ik toch uiterst frapant vind. Hij heeft immers tientalle keren gewoon zijn werk gedaan.
Moet ik hier echt mee akkoord gaan?
- Paul & Myrthe