BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

garantie en service bij de Lidl[deel2]

Bijdrage door gebruiker
28-08-2007
2 reacties

Hallo,

Ik ben al enige tijd bezig om mijn Mp3 speler die ik bij de Lidl heb gekocht te laten maken.Heb nu totaal al 4 brieven gestuurd naar de hoofdvestiging in Huizen.Kreeg 3weken geleden reactie over het hoe te handelen om de Mp3 speler[merk Silvercrest]te laten maken.Ik moet dus zelf contact opnemen met een bedrijf[JNC Datum]in duitsland,want daar kan ik terecht voor reparatie en onderdelen.Dat kost mij dus telefoonkosten,opstuurkosten en ik moet in het duits dus vertellen en uitleggen wat er aan mijn Mp3 mankeert.Echt belachelijk,mijn duits is echt niet zo goed en het ergste nog,is dit de service en garantie van de Lidl????Kan iemand mij vertellen wat ik nu moet gaan ondernemen??Heb al gevraagd aan de afd.inkoop in Huizen of ik deze mp3 niet naar hun toe kan sturen[zonder bijkomende kosten]en dat zij ervoor zorgen dat de Mp3 gemaakt wordt bij dat bedrijf in duitsland.

M.vr.Gr'

René W.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.