BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

electrolux service

Bijdrage door gebruiker
01-10-2004
3 reacties

ik heb sinds een maand of 4 een vaatwasser van aeg die niet naar behoren werkt hij wordt niet warm en hij wordt niet schoon de eerste monteur zegt je moet glansmiddel gebruiken en zout ook en dan doet hij het dus niet de 2 de monteur die begint met termen te gooien van het moduul is kapot en het pressostaat ook die moet ik even bestellen en dan doet hij het weer nu heeft hij het vervangen en wat denk je nog niet doen .na een paar telefoontjes heen kreeg ik de monteur aan de telefoon wat denk je wat er nu weer kapot is ja hoor een doorvoer pomp van het water dus dat moest weer besteld worden hij zou vandaag weer komen vrijdag 1 oktober tussen 9 en 12 uur nou begiint het mijn vrouw moest de kinderen naar school brengen en was er om 2 minuten over 9 weer en ziet de monteur voor haar neus weg rijden dus zei weer aan het telefoneren zeggen ze daar ineens dat hij tussen 8 en 12 komt en dat er vandaag ook niemand meer komt het is toch van de zotte dat je een nieuw duur apperaat koopt dat je als een klein kind wordt behandelt dus van mij kan de service eraf van electrolux service mijn vraag is kan ik hier nog stappen tegen nemen met vriendelijke groet peter

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.