BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

canaldigitaal

Bijdrage door gebruiker
16-07-2013
12 reacties
We komen er van de week achter dat we al vanaf 2008 dubbele abonnementskosten betalen bij Canaldigitaal, terwijl dat niet nodig was. In nov.2008 2e tv gekregen. We hebben het contract waarboven staat 2e kaart activeren, maar schijnen zelf ingevuld te hebben dat we een 2e abonnement willen. In de afgelopen jaren zo'n € 500,00 teveel betaald. Canaldigitaal zegt er niets aan te kunnen doen. Aan de telefoon zeiden ze dat het er indertijd wel op de website heeft gestaan dat je een 2e kaart kon krijgen voor een klein bedragje. Maar dat het er nu duidelijker op stond. Ook heb ik nog aantekeningen die we hebben gemaakt bij het telefonisch advies van toen. Baal hier flink van. Wat kan ik doen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.