BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Blokker kassabonnen

Bijdrage door gebruiker
18-04-2010
9 reacties
Waarschijnlijk zijn we er allemaal al achter gekomen: De kassabonnen van Blokker vervagen behoorlijk snel.
Als je dus iets koopt en dat werkt niet meer binnen 3 maanden (waar jaar garantie op zat) dan heb je pech als je de kassabon niet kan tonen.
Dus tegenwoordig scan ik hem (ook tip van deze site), maar dat was nog niet het geval, toen ik een dubbele Braun tandenborstelsetje kocht.
Eén van de borstels werkte na 2 maanden niet meer (werd niet opgeladen), de andere werkte nog steeds perfect.
Bij de Blokker hoorde ik 2 dingen:
1. ik moest een kassabon hebben en 2: ik moest die tandenborstel maar brengen, dan zouden zij contact opnemen met Braun.
Dat laatste kon, omdat ik bleef doorgaan, dat ik wél een betaaloverzicht had via mijn telebankieren, met de nodige nummers en bedragen en data.
Voor deze éne keer mocht dat, was wel de laatste keer!
Ik mocht ook alleen langskomen als het rustig was....
Dat vond ik niet erg, dus na een maand, toen ik vrij was en zij het rustig hadden, ben ik heen gegaan. (PS het mocht ook niet in het weekend).
Hij begon weer over de kassabon, en nogmaals legde ik uit, dat de betaling voldoende gegevens had, om te zien, dat het om de Braun setje ging.
2 Weken later belt de chef dat Braun de andere borstel en de lader OOK wil hebben, het zal in zijn geheel worden omgeruild!
Mooi! De andere borstel, van de jongste breng ik alvast naar de kamer + de lader.
Ben nog even 3 kwartier bezig boven, en als ik beneden kom, ligt de borstel op de grond, compleet vervreten, door mijn pup van 10 maanden, een uit de kluiten gewassen pup, dat wel.
De motor draaide echter nog, dus dit wás de goede borstel..
Maar hoe leg je dit uit. Geprobeerd het hele verhaal aan Blokker; Ook dat het toch al omgeruild zou worden, dus maakt het niet uit (denk ik). Maar de chef zegt, NU kan het niet meer! Bovendien heeft u geen Kassabon!
Ik zeg, het zou toch in zijn geheel worden omgeruild? Als er 1 was omgeruild, was dit niet gebeurd; en de motor van de vervreten borstel doet het nog!
Hij wil nix meer doen voor me, ik moet zelf contact opnemen met Braun en uitleg doen.
Hebben meer mensen last van een dubbele tandenborstel waarvan 1 of 2 het niet meer doen, na enkele weken?
En hebben meer mensen het probleem met de verschoten kassabonnen gehad?
En hebben meer mensen contact gehad met Braun?
Graag antwoorden svp.
Jullie helpen me dan echt!
Als ik geen gelijk heb, gewoon zeggen hoor!
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.