BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

alarm +kabeltelefoon

Bijdrage door gebruiker
07-11-2007
5 reacties

Al geruime tijd hebben we een alarmsysteem van Essent ( voorheen@home) en sinds vorig jaar hebben een telefonie van @home , echter werken deze systemen niet samen .We hebben meerdere keren gebelt met Essent maar dan krijg je een onduidelijk antwoord en een stroomschema te gestuurd waar je niks mee kan .Zelf zijn we ook al bezig geweest maar sinds we dus telefonie via de kabel hebben hebben we niks aan ons alarmsysteem .Van de zomer zou de technische dienst ons bellen maar dat werd niet gedaan en na dat we zelf weer gebelt hadden moesten wij zelf naar de technische dienst bellen .Ze wilde ook wel een monteur langssturen maar de kosten zijn dan wel 50 euro per uur excl voorrijkosten en materiaalkosten .Op zeggen kan niet voor juni 2008 , al was hier in eerste instantie ons niks van bekend.

Ik vraag mij af , we betalen 19,95 per maand aan Essent voor het alarm , wat niet werkt.Zij moeten er toch voor zorgen dat dat weer gaat werken ? Zonder dat wij daar extra voor betalen ? Of hoe werkt dat nu , ik heb geen zin meer in dit systeem maar betaal er wel aan , en kan mijn geld wel beter besteden eigenlijk ..Help!

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.