BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Aankoop tv mediamarkt

Bijdrage door gebruiker
29-07-2018
20 reacties
Op 12-7 hebben mijn ouders een tv gekocht (850,--) Op 13 -7 kregen ze allemaal strepen te zien door de tv. Op 14-07 tv terugebracht naar mediamarkt, er zijn door hun fotos gemaakt dat er geen schade aan de buitenkant zichtbaar is dus moest het intern liggen. Vervolgens na 2 weken kregen we te horen dat we konden kiezen uit 3 mogelijkheden. 550,-- betalen voor reparatie Ongerepareerd retour U doet afstand van uw product. Wij zijn hier niet mee akkoord gegaan en hebben daarop geantwoord met de vraag of ze bewijs wilde sturen dat de fout bij mijn ouders ligt. Niu dat hebben ze inmiddels gisteren gedaan met ineens enorme scheuren in beeld. Dit kan toch allemaal niet, mijn ouders kunnen er inmiddels niet meer van slapen. De tv heeft 17 branduren en hebben enorm gespaard voor deze tv. Wat kan ik doen??? Help ons aub
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.