BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

XMS Telefonie

Bijdrage door gebruiker
06-02-2013
1 reactie
j.l. December 2012 ben ik overgestapt naar XMS Internet/TV en Bellen.
Op 21 janauari j.l. heeft mijn oude providor Online mijn telefoonnummer wat ik al sinds 1975 heb gesloten voor portering naar XMS.
Tot opheden lukt het XMS maar niet om deze portering ook werkelijk waar te maken, div. gebeld met de helpdesk, geen oplossing of van ja "we zijn ermee bezig" , medewerkers zijn zeer ongeintresseerd of zitten tussendoor met elkaar te praten. Nagenoeg dagelijks mailtjes verstuurd zonder een antwoord etc.
Ondanks dat XMS in de voorwaarden beloofd u kunt het oude telefoonnummer mee nemen lukt het hun niet om de telefoon op lijn te krijgen.
Gelukkig is er bij de nieuwe aansluiting ook een "tijdelijk" telefoonnummer meegeleverd zodat ik kan bellen maar niemand kan ons bellen omdat ze ze het het oude nummer nog bellen en daar krijg je de mededeling bij van " Het nummer wat u draait is niet bekend"
Internet en TV werken gewoon goed.

Hopende op wat info o.i.d.

mvgr scherpa
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.