Hallo iedereen,
Ik heb sinds sept 2005 UPC. Ik twijfelde heel erg of ik het zou opzeggen en was duidelijk niet op de hoogte van de vele problemen met UPC.
Na veel storingen meldde ik via diverse brieven dat ik het abonnement direct opzei op basis van wanprestatie.
UPC reageert gewoon niet en vermelden leugens in hun systeem, bleek verschillende keren. Verder reageren ze absoluut niet op de brieven. Onze reactie op hun stilte is niet betalen. Typisch genoeg reageren ze niet op brieven, maar vinden ze wel de tijd om rekeningen en herinneringen te sturen of de lijn af te sluiten. Met extra herinneringskosten...
Heeft iemand een idee hoe je het beste hiermee om kan gaan? Loopt er een gezamelijke rechtzaak van benadeelde klanten van UPC waar ik me bij aan kan melden? Is er een jurist die me kan vertellen of ik in mijn recht sta als ik niet betaal en verder niet meer reageer, net als zij?
Kan ik ook faxen ipv aangetekend sturen, want dan heb ik een faxbewijs. Dat kunnen ze toch niet ontkennen?
Ik zou graag willen weten wat ik binnen de wet kan doen, want anders wordt het probleem alleen maar groter.