BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

wanprestatie telefoonaanbieder

Bijdrage door gebruiker
28-06-2011
11 reacties
Jarenlang abonnement bij Tele2. In mei gevraagd door een frisse fruitige medewerker callcenter of verlenging akkoord was. Ja, natuurlijk. Bij ontevredenheid zou ik wel zijn overgestapt.
Nu blijken de nota's toch ineens een stuk hoger te zijn. Daarom navraag gedaan. Wat blijkt: gratis bellen in het weekend en 's avonds na 19.00 uur is geheel vervallen...........
Volgens de medewerker Tele2, die ik aansprak over de hogere nota's, waarop gesprekken worden berekend in de volgens mij gratis periode, vertelde mij 'dat dit mijn eigen schuld is'........ Ik heb getekend voor de overstap en had uit de voorwaarden kunnen lezen wat de huidige regels nu zijn.
Wanneer men mij gezegd zou hebben dat het abonnement gewoon 'uitgekleed' werd, zou ik nooit akkoord zijn gegaan maar overgestapt naar een andere provider. Nu kan ik pas per medio 2012 'weg'. Eerdere ontbinding van het contract kost mij € 269,--. Wie is hiervan ook de dupe geworden???
Graag bekend maken.
Met vriendelijke groet,
Anneke de Korver-Blazer
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.