Wij hebben de laatste tijd weer erg veel problemen met UPC. De internet verbinding valt steeds weg. Soms wel 6 of 7 keer per dag. Of blijft uren uit. Nu hebben we een nieuwe modem gekregen en daar werd gelijk ook de telefoon ingeplucht. Om 4 uur in de middag. Morgenochtend heeft u weer telefoon en internet. In de avond nog steeds geen ontvangst en na heel lang bellen met mobiel beloven ze als uitzondering ons terug te bellen. Wat natuurlijk niet gebeurd. Dus weer even voor vsluitingstijd bellen en na de belofte dat het nog wel 4a5 dagen duurt maar weer opgehangen. Ik heb zelf kabel van telefoon eruit gehaald en in oude kast gestopt. Er was weer telefoon. De internet verbinding was de volgende middag eindelijk hersteld. Weer zonder een beloofd bericht te geven.
Er was een tijd dat wij overdreven vriendelijk en snel te woord werden gestaan door UPC maar die tijd is helaas weer over. Er word slecht of hellemaal geen administratie bij gehouden. Er word ondanks beloftes niet terug gebeld. WAAROM GAAT HET ZO VAAK MIS BIJ UPC???? Zijn er meer mensen met dit soort problemen???