Hallo beste leden,
Ik heb een vraagje, waar ik zelf niet uitkom. 4 weken geleden bestel ik een nieuwe telefoon: De note 20 Ultra.
Ik doe dit ieder jaar, daar ik veel op de telefoon werk. Enfin ik krijg het toestel binnen, en helaas blijkt het toestel een 'maandagochtend model' de baterij loopt belachelijk snel leeg, word gloeiheet en is redelijk traag. Nu heb ik ieder jaar de note serie genomen, en nooit deze ervaringen. Ik bel met vodafone en bespreek mijn probleem. Deze verwijzen mij door naar samsung zelf. Bij samsung zelf zijn ze niet happig, en beweren meteen dat het vast komt door 'onverantwoord gebruik' dus wordt gedaviseerd om van alles uit te zetten. Wat ik natuurlijk een tikje gek vind, daar zo'n toestel makelijk op zulke instellingen en apps moeten kunnen 'draaien' . Ik gooi er enkele apss af en kijk het aan. U begrijpt het al? Zelfde. Samsung weigerde het toestel ter reparatie aan te nemen, dat moest via vodadone omdat ik de telefoon daar kocht. Vodafone zelf beweerd: Nee dat valt onder de garantie van samsung.
Mijn vraag: Wie is verantwoordelijk voor die garantie? Vodafone of Samsung?
P.s ik heb geen rare apps, ben zeer selectief en oplettend.
Dank u,
Agaat.