BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Vodafone Thuis Problemen

Bijdrage door gebruiker
20-03-2015
2 reacties
L.S.,

Ik maak sinds November gebruik van Vodafone Thuis over glasvezel. Los van problemen met TV en Internet heb vanaf het begin audio kwaliteitsproblemen die nog nooit zijn opgelost....maar het kan nog erger.

Sinds Vorige week alle inkomende en uitgaande gesprekken een ingesprektoon en sinds gisteren de melding "Het nummer wordt niet herkend". Van slechte kwaliteit naar meer dan een week volledig onbereikbaar...

Met de Vodafone Servicedesk kom je niet verder. Keer op keer een melding naar de technische dienst, die op haar beurt het probleem afmeld zonder dat het is opgelost.

Ondanks dat is erkend dat het probleem in het Vodafone netwerk zit is nu wachten op een monteur die dinsdag komt om naar het modem bij mij thuis komt kijken.

Geen escalatie, geen manager, geen spoed...niets is mogelijk en iedere keer moet een nieuw ticket worden geopend voor hetzelfde, of een erger probleem en gaat er weer 5 dagen overheen.

Dat was de situatie. Nu de vraag: Is er een ingang bij Vodafone of zijn er juridische wegen die ik kan bewandelen om A. het probleem in 1 keer goed te laten behandelen B. Zonder afkoopkosten weg te gaan bij Vodafone.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.