Ik heb Vodafone Thuis 20 mb. aangeschaft.( ben er later achter gekomen dat na de postcode check ik de enige ben in ons dorp die Vodafone thuis kan ontvangen....) Toen ik belde dat ik een tweede TV erbij wilde afsluiten, kon dat niet, omdat ik maar 20 mb. had. Toen ik aangaf dat ik dat een hogere snelheid wilden werd mij verteld dat dit niet ging! Natuurlijk meteen aangegeven dat ik dan van het contract af wilde, dat kon maar dan moest ik € 390,- betalen!! Dus toch maar de monteur afgewacht van Guideon, en die ging het niet eens aansluiten!!! Volgens hem slurpt de TV al 17 mb. weg, als je daar nog eens internet bij hebt op een apparaat, is het helemaal op! Laat staan als er dan nog iemand iets met zijn mobiel/tablet wil doen, is het helemaal op!! Oh ja, dan zou je ook nog gebeld kunnen worden, niet dus!!! De monteur heeft dit rapport keurig doorgestuurd naar Vodafone en jawel hoor, ik werd gebeld door Vodafone! De situatie uitgelegd, maar dat klopte volgens deze medewerker niet en de monteur had mij al helemaal verkeerd voorgelicht!! Dus er komt opnieuw een monteur....
Ik wil dus onder mijn contract uit, maar dat kan niet zegt Vodafone!!!
Iemand hier ervaring mee???