BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Vodafone onterechte BKR registratie

Bijdrage door gebruiker
29-07-2010
124 keer bekeken
125 reacties
In nov. 2007 ben ik van Vodafone overgestapt naar Telfort. Ik zou mijn nummer behouden en Telfort zou mijn abonnement opzeggen bij Vodafone (volgens Belcompany). Dit was verkeerd gegaan en werd toen gebeld door de Belcompany dat ik mijn oude nummer niet kon behouden en mijn nieuwe moest gebruiken. Verder werd er niets gezegd. Een paar maanden later kwam ik er achter dat Vodafone nog steeds geld van mijn rekening afhaalde en mijn abonnement niet was opgezegd. Ik heb toen 1x geld teruggeboekt omdat ik het er niet meer eens was en gelijk een brief gestuurd waarom. Hier heb ik nooit een reactie opgehad. We hoorde niets van hen. Tot dat ik op eens een deurwaarder aan de deur had. Ik moest een boete betalen omdat ik niet had 'gereageerd' op de aanmaningen (die ik nooit heb gehad). Ook nog een brief geschreven naar de deurwaarder, ook geen reactie. Uiteindelijk is alles betaald om van het gezeur af te zijn. Ik ga nu in september naar Australië en heb ik een Creditcard nodig. Toen ik dat ging aanvragen kwam ik er achter dat ik een BKR-melding heb met een A2 codering. Hier heb ik ook nog nooit wat van gehoord. Ik ben al 2 maanden bezig om er van af te komen, maar niemand werkt mee. Vodafone niet, Telfort niet, Belcompany niet en het BKR niet...ze schuiven het allemaal op elkaar of op mij af. Wat kan ik nog doen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.