BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Vodafone klantenservice

Bijdrage door gebruiker
03-08-2009
3 reacties

mijn factuur van November 2008 klopte volgens mij niet.

Ik heb daarom Vodafone schriftelijkverzocht om een specificatie.

Hierna kreeg ik een aanmaning maar geen specificatie.

Hierop heb ik wederom (telefonisch) contact gezocht met een medewerker.

Ik kreeg wederom geen spectficatie.

Na enige tijd kreeg ik schrijven (via een verkeerd geadreseerde post) van een incassobureau.

Nu heb ik in Juni een schrijven mogen ontvangen van Vodafone, waarin zij toegeeft erg laat te zijn met hun reactie, maar waarin staat dat ik mijn betaling moet voldoen aan Intrum Justitia.

Hoewel ik aan gegeven heb om de kosten van November en de 3 daarop volgende maanden (van de afsluiting) wil vergoeden blijft men bij Vodafone bij hun standpunt dat ik alle kosten moet vergoeden.

Terwijl ik toch via telefoon, schrijven en email contact heb gezocht met Vodafone..

Wat zij de mogenlijkheden voor mij?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.