Ik heb 2 weken terug via een aanbieding bij Studentmobiel.nl een nieuwe telefoon besteld: de Galaxy Ace White. Toen ik deze een week later ontving en de doos opende bleek de telefoon zwart en alleen een wit hoesje aan de achterkant te zitten. Door de klantenservice werd mij verteld dat dit de white versie was zoals hun hem verkochten. Dit is op de website niet duidelijk naar voor gekomen.
Het ergste is dat mijn schoondochter, een week na mij, dezelfde telefoon bij dezelfde actie en aanbieder heeft besteld en zij een geheel witte telefoon ontvangen heeft. Het blijkt dus dat Studentmobiel.nl wél witte telefoons verkoopt en ik dus ben afgescheept met een verkeerd toestel. Studentmobiel.nl wil hier niks aan doen en zegt dat het verschilt per order wat zij binnenkrijgen van de leverancier. Tevens zit er nog een prijsverschil in de witte en zwarte versie, geen groot verschil maar toch. Ik vraag mij af of Studentmobiel.nl bij iedere order zelf kan beslissen of de telefoon een zwart toestel met een wit hoesje wordt of een geheel witte telefoon? Wat kan ik hieraan doen? Ik heb namelijk niet voor niets de witte telefoon besteld en nu ik weet dat zij deze hebben wil ik die eigenlijk ook gewoon hebben. Ik heb er voor betaald.