BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Telfort opzegging hoe wat waar ?

Bijdrage door gebruiker
07-11-2014
4 reacties
Ben Telfort nu echt helemaal zat! ik wil ervan af!

Het is als volgt ik had adsl op mijn oude adres

20 Oktober heb ik Telfort gebeld voor Glasvezel op mijn nieuwe adres, alles zou geregeld worden, verhuizing, adres wijziging etc Glasvezel zou 8-11 werken op het nieuwe adres.

Ik vond het erg lang duren en heb 2-11 Telfort weer gebeld, het blijkt dat Glasvezel mijn pakket NIET in behandeling heeft genomen ivm achterstand van betaling, ze konden me niet helpen en ik moest mijn papieren etc maar zelf op orde hebben, heb duidelijk gezegd dat ik verhuist ben en niet meer op het oude adres naar binnen kan.

Ik heb het ADSL weer gebeld en er werd toegegeven dat er een fout is gemaakt,, betalingen waren in orde en ik liep met niks achter, niemand snapte er wat van. Ik werd door verwezen naar Klaas G. van Adsl opzeggingen en abonnementen. Normaal zou ADSL moeten verhuizen a 3 weken en daarna omgezet naar glasvezel a 6 weken. Ik zou dan 9 weken verder zijn door interne fouten en beloftes.

Hij zou alles regelen en zou mij direct in het systeem zetten, dit gebeurde. Hij gaf aan dat alles binnen 3 dagen opgelost zou zijn en ik nergens last van zou hebben.

Vandaag 7-11 word ik gebeld door RF of hun volgende week keer kunnen aansluiten, wat blijkt? ik kreeg een brief dat ik normaal word aangesloten, Ik bel Telfort Glasvezel op en die kent de heer Klaas G. niet, en ik zit wel in het systeem maar moet maar net als alle klanten weer wachten op een aansluiting. Ik bel weer naar Abonnementen en opzegging en vraag naar Klaas G., diegene die me hielp ziet me hele dossier en snapt er niks van, maar omdat Klaas dit in behandeling heeft moet ik maar wachten, Klaas zou mij vandaag 7-11 weer terug bellen.

Dit is uiteraard niet gebeurt, tevens moet ik ineens activatie kosten betalen? Dit zou niet hoeven volgens Klaas die ik 2-11 erover had gesproken, tevens gaf hij aan om Glasvezel te mailen om annulerings- termijn van 14 dagen af te zien, ik heb zijn advies opgevolgd want hierdoor zou het maar een paar dagen duren de aansluiting.

Glasvezel ingang weer gebeld en heb gezegd ik wil per direct opzeggen en alles annuleren en weg bij Telfort, dit kon niet ivm met het email die ik gestuurd heb over afzien van annulering, dit doordat ik weer geadviseerd ben door een medewerker binnen Telfort.

Er zijn zoveel beloftes gemaakt, word niks nagekomen, IK ben er de dupe van. Ik wil per direct door valse beloftes van Telfort weg.

Iemand enig idee?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.