Op 3 november mail ontvangen van Telfort dat mijn internet abbonnement geactiveerd is. Dus voor de zekerheid maar even op 4 november gebeld met de klantenservice met de vraag of ik 's avonds internet kon aansluiten en ook al gelijk kon bellen via internet. Internet kon, bellen zou ik nog een paar dagen voor moeten wachten.
's avonds de doos uitgepakt, alles aangesloten en hey.. werkt niet. Dus maar bellen. Het bellen is nog niet klaar. De reden zijn divers en in het kort:
verkeerde aardeparen aangesloten
verkeerd isra punt
technische storing bij KPN
lijn nog niet gereed
Ik heb al verschillende malen gebeld dus en gemaild. Mijn mails worden maar half gelezen en erg slecht beantwoord. Bellen helpt oko niet meer omdat er bij Telfort blijkbaar een betreffende afdeling is, waarmee niemand kan communiceren maar die wel ervoor moet zorgen dat mijn lijn nu goed gaat functioneren.
Mijn ISRA punt is zover ik kan zien in mijn woonkamer en niet zoals Telfort aangeeft in de meterkast. Tenminste, of ik ben (kleuren)blind of ze hebben deze achter de meterkast geplaatst.
Volgens mij is de enige oplossing een KPN monteur die bij mij een nieuw ISRA punt maakt in de meterkast bijv. Maar deze kan ik dus zelf niet inhuren omdat ik geen klant van KPN ben, maar van Telfort. Telfort regelt echter niets... dus wat moet ik gaan doen??