Wie weet hoe ik mijn recht haal in de volgende zaak?
Als particulier heb ik sinds 1998 een sim-only abonnement gehad bij Telfort.
Sinds 2004 ben ik als ZZP er werkzaam in de financiele branche
In 2012 ben ik door een telefonische verkoop van een Telfort medewerker omgezet naar een ZZP abonnement dat "alleen voordelen heeft"
In 2013 heb ik voor 1 van mijn 2 toestellen een dual simkaart besteld.
De simkaart is na 3 foute pogingen van Telfort Amsterdam door een Telfort winkelmedewerker geplaatst.
Sinds zij de simkaart in het verkeerde toestel plaatste heeft mijn toestel technische problemen.
het toestel kan sindsdien en voortdurend "geen netwerk vinden" en ik ben vaak onbereikbaar of kan niet bellen of gesprekken vallen uit.
Telfort eistte aanvankelijk dat ik mijn toestel tot 3 maal bij Smartcare ( een reparatiestation) zou aanbieden alvorens naar een andere oplossing te zoeken.
Toen ik de deskundigheid in twijfel trok omdat het toestel maar liefst 3x aangeboden moest worden ( de eerste x duurde ca 5 weken) nam Telfort genoegen met 2x.
Telfort gaf echter niet thuis en ik heb me daarom in verbinding gesteld met de Consumentenbond via het "Klachtenpanel"
Direct na melding binnen het klachtenpanel belde KPN ( als eigenaar van de Telfort organisatie ) en zette zich in en de medewerker aldaar was het eens met mijn redenering en beloofde een vervangend toestel.
Omdat ik echter als ZZPer ( financiele advisering) meer dan een half jaar geen normaal telefonisch contact met mijn relaties kon hebben , eis ik een schadevergoeding .
Telfort stelt zich arrogant op en weet van geen wijken.
Mijn standpunt luidt dat de medewerker van Telfort aansprakelijk is .
Omdat zij in loondienst van Telfort was op het moment van veroorzaken van de schade , dient Telfort hiervoor op te draaien ......?
Graag reactie van deskundigen