Ik heb in December een abonnement genomen bij Telfort en sindsdien gaat het elke maand mis.
Ik betaal voor 2 telefoons terwijl ik er maar 1 in mijn bezit heb.
Er is mij vorige maand beloofd dat het geregeled zou worden en deze maand is het weer fout gegaan.
Ook moet ik overname kosten betalen terwijl ik geen telefoon heb van Telfort behalve mijn Samsung waar ik gewoon mijn maandelijkse kosten voor betaal!
Mijn telefoon is kapot en die wilde ik laten maken. Nu komt het IMEI nummer niet overeen met het nummer wat de man van Smart care in zijn bezit had.
Dus weer een fout van Telfort.
Ik neem vandaag contact op met de klantenservice omdat er weer een bedrag van 375 euro van mijn rekening is gehaald en de medewerker vraagt mij wat ik wil dat ze moet doen en laat me niet eens uitpraten! Vervolgens krijg ik nog een brutale mond ook en weigert ze haar naam te vertellen omdat ik zeg dat ik een klacht ga indienen.
Ik ben het helemaal zat met Telfort en wil eigenlijk mijn contract opzeggen.
Hoe kan ik dit het beste doen??