BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Tele2 sluit abbo af na 5 dagen!!

Bijdrage door gebruiker
10-04-2010
21 reacties
Hallo,

Wat kan ik doen:?

in februari abbo aangevraagd.

In maart al rekening voor afgelopen gebruikersperiode ontvangen.

rekekening bleek fout; zal gecrediteerd worden met volgende facturen; ik bleek te zijn gekoppeld aan andere klant.

Simkaart 25 maart ontvangen

2 april abonnement voor onbeperkt internet en 500 min bellen per maand ingegaan, 2 jaar.

8 april internet onbruikbaar.
10 april bellen niet meer mogelijk. Klantenservice gebeld; blijk te zijn afgesloten omdat de factuur al 175 euro beslaat.

Telefoon weer aangesloten; maar hoe en wat kan ik pas zien op een factuur die ik half mei zal ontvangen zei klantenservice.

Onvoorstelbaar. Totaal onacceptabel; ik heb mijn telefoon voor werk hard nodig.

kan ik wegens wanprestatie vertrekken? Hoe doe ik dat?

Tnx!
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.