Hallo, al sinds dag 1 hebben we 'problemen' met de diensten die tele2 levert. Ondanks datze tot 20 mb beloven krijgen wij tussen de 3 en 8 mb, ook onze tvsignaal is niet altijd goed, de telefoonlijn valt af en toe zomaar weg. Ik heb hier meerdere malen telefonisch contact over gehad. Er zijn 2 kpnmonteurs geweest en er valt niks aande lijn te vinden, het probleem ligt m in de afstand v ons huis naar de wijkcentrale (ruim 3 km) Op 2 sept werden we gebeld door tele2 en spraken we t volgende af; een speciale afd. zou ons probleem bekijken, als ze t ni binnen 2 wkn konden verhelpen mochten we kostenloos t contract ontbinden. Na n wk kwam r n colporteur v kpn aan d deur met n mooie aanbieding. We spraken met m af dat als ik wat v tele2 had gehoord kpn pas alles in werking zou brengen. Helaas is dit ni zo gebeurd, ze brachten tele2 op 17 sept op d hoogte dat we zouden over stappen. Nu moet ik alsnog €225 afkoopsom betalen. Tenzij ik eerst kpn annuleer! (wat ook geld kost) Dan wilt tele2 wel mijn contract kostenloos ontbinden! Dan moet ik bij kpn weer v voor af aan beginnen, waardoor we dus n tyd zonder intermet tv n telefonie zitten. Dat vind ik erg omslachtig, bovendien ook erg raar, want wat veranderd er nou bij tele2 als ik kpn annuleer? Mag tele2 dit doen? Bij ondeugdelijke diensten mag men t contract toch ten alle tijden verbreken?