BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Te hoge rekening Vodafone

Bijdrage door gebruiker
22-11-2013
19 reacties
Na het lezen van alles over Vodafone op internet ben ik geschrokken maar aan de ene kant ook wel blij. Ben ik in ieder geval niet de enige. Het bedrag is gelukkig niet zoals de meeste hier dat het meer dan 100 euro is. Maar nog is dan elke cent teveel. Ik heb de laatste twee rekening, volgens Vodafone, teveel gedownload. Dat is echt belachelijk. Net als de andere 'gedupeerden' op onmogelijke tijden gedownload. Er zit een app killer op mijn mobiel, zodra ik thuis kom gaat de mobiele data uit en 3G wordt uitgeschakeld. Als ik bel met Vodafone zeggen ze dat ze niks kunnen zeggen wegens privacywet en dat het aan MIJ ligt!!!! Oja en ze zeiden ook nog dat mijn mobiel niet goed was en ik maar naar een vodafonewinkel moest gaan, ze zouden deze dan opsturen (tegen betaling) en dan wordt de mobiel helemaal uitgelezen (makkelijk geld verdienen). Ben er zo ontzettend klaar mee. Ergste is nog dat ik mensen in mijn omgeving had gevraagd of zij dit ook weleens hebben gehad, wat dacht je...NIET EEN. Maar goed ze zitten ook bij een andere provider. Zit er echt aan te denken om een ander abonnement te nemen (zit jammer genoeg nog een tijdje aan Vodafone vast) dan neem ik bijv. BEN kost me 15 euro. Dan ben ik nog altijd goedkoper uit dan wanneer ik via Vodafone bel/internet/sms. Ik betaal dan helaas wel 2 abonnementen maar dan krijg ik in ieder geval niet ie vage rekeningen van hun. Ik heb wel een mail gestuurd, meer een klacht dat ik het belachelijk vind en ik eigenlijk de rekening niet wil betalen. Mijn vrouw zit ook bij Vodafone en die heeft nu gewoon alles uitgezet uit angst dat Vodafone haar ook een hoge rekening zal sturen. Het is tenslotte mijn woord tegen die van hun. En als ik niet ga betalen sturen ze een deurwaarder op me af!! Zijn er mensen hier die de rekening niet hoefde te betalen van Vodafone, maar wel gewoon het abonnementsgeld? Heeft iemand misschien suggesties? Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ze reageren. Ik had al via de site een mail gestuurd maar dat was een paar dagen terug hier heb ik nog steeds niks over gehoord. Nu heb ik vandaag maar een klacht ingestuurd. Eerst via webcare.nl/vodafone.com maar kreeg een mail terug dat ik hun alleen mag mailen op UITNODIGING......
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.