Hallo,
Ik heb 28 juni 2010 een contract getekend bij T-Mobile met hierbij een iPhone 3GS 32GB wit. De 29e is dit abonnement geheel ingegaan. Dit contract loopt dus t/m 29 juni 2011.
Sinds begin juli ben ik erachter gekomen dat er op het werk erg slecht bereik is. Toen heb ik een paar dekkings-klachten ingediend en heb ik (uiteindelijk) 3 maanden lang 20% korting weten te krijgen. Hierbij wist ik eigenlijk al dat het netwerk ook bij ons thuis erg slecht was. De verbinding is gewoon heel slecht, maar ik dacht: "Misschien is er wel een storing o.i.d.". Nu heb ik dit dus even afgewacht, en nu 2 maanden verder heb ik nog steeds hetzelfde probleem.
Gisteravond heb ik dus ook een mail gestuurd naar T-Mobile met hierbij dat ik er klaar mee was met de volgende opties voor T-Mobile:
* Het ontbinden van het contract met behoud van de iPhone
* Over de resterende contractsperiode een korting van 50%
* Ik sluit een nieuw abonnement af bij KPN en verhaal de kosten op jullie (T-Mobile)
Hier gingen ze niet op in, en weer moet ik allerlei informatie doorsturen. OK. Ik ga hiermee akkoord, voor de aller laatste keer. Heb namelijk de vorige case (op het werk) ook al 3 keer allerlei formulieren ingevuld.
Dit zijn mijn resultaten van de snelheid van T-Mobile i.c.m. een iPhone i-150 abonnement:
http://www.speedtest.net/iphone/55624912.png
http://www.speedtest.net/iphone/55624957.png
http://www.speedtest.net/iphone/55626718.png
Gesprekken zijn erg krakerig en wanneer er wel een keer gebeld kan worden word soms de verbinding automatisch verbroken. Oftewel: ik ben het zat, en wanneer ik er vanaf kan doe ik dit direct!
Wat kan ik nog meer doen?