in 2011 heb ik een abonnement afgesloten bij T-Mobile. Hierbij zat enkele maanden gratis de family bundel. Meteen aangegeven dat ik dit niet wilde, want dan moet ik eraan denken om dit weer op te zeggen. Nee, zei de beste verkoper, wanneer u dit niet activeert, gaat u hier niet voor betalen en wordt het geen onderdeel van uw abonnement . Ik ben er dan ook vanuit gegaan dat dit geregeld was. Dat dit geen onderdeel is van mijn contract.
mijn fout. Nu augustus 2013 bekijk ik mijn factuur en tot mijn verbazing betaal ik al vanaf 2011 ruim €12 per maand voor een family bundel waar ik nooit om gevraagd heb, welke ik nooit heb geactiveerd en dus ook nooit gebruik van heb gemaakt. nu valt mij natuurlijk aan te rekenen dat ik dit niet eerder heb gecontroleerd.
Gebeld met T-mobile en de family bundel is per direct verwijderd, maar verder kunnen ze niets. Geen enkele compensatie. Ik kon terug naar de winkel om degene die mij geholpen heeft te vragen hoe dit zit. maar ja.. ik weet het antwoord wel..
Nu is toch mijn vraag of ik hier iets mee kan doen?