Eind november kreeg ik een brief van t-mobile over mijn groot data verbruik, en dat ik mijn abonnement kosteloos kon opzeggen, en deze dan per 27 december zou stoppen. Ik heb hier voor gebeld naar t-mobile voor mijn abonnement op te zeggen en voor zo veer leek alles goed te gaan.
In december bleek ik echter facturen te krijgen van t-mobile van rond de 500 euro en even later nog 1 van rond de 350 euro, hier begon de ellende. Na het eerste factuur ontvangen te hebben had ik gelijk de klanten service gebeld aangezien ik mij kapot schrok, deze zeide dat ik gelijk had dat het bedrag niet klopte, en zeiden dat het weg geschonden zou worden.
Deze hoge kosten bleken ontstaan te zijn door dat t-mobile mijn abonnement al gelijk had omgezet naar een ander abonnement zonder internet. Dit was mij niet zo vermeld en in de brief stond dat het per 27 december zou stoppen. Ook de bevestiging in mijn email stond dat mijn abonnement zou stoppen op 27 december, en ik heb nooit iets ontvangen dat mijn abonnement over zou worden gezet naar een ander abonnement zonder internet.
Na uren bellen met t-mobile gaven ze mij gelijk dat de kosten die zijn gemaakt door het internet verbruik weg te schelden. en bleef er nog een rest bedrag over van 45€, ze noemde dit overige kosten. Nadat ik vroeg wat de overige kosten waren duurde het lang voor dat ik daar antwoord op kreeg. Later beweerde zij dat dit kwam omdat ik over mijn abonnement zou zijn gegaan met bellen, ik stond hier erg van de kijken aangezien ik nog nooit over mijn abonnement was geweest.
Later toen ik alle facturen binnen had, ging ik de facturen na kijken waar door ik over mijn abonnement zou kunnen zijn gegaan. Echter bleek dat met het abonnement die ik van t-mobile plots had gekregen dat mijn bundel ook op ging door internet verbruik waar door ik er dus over heen zou zijn gegaan.
T-mobile heeft tot zo ver dus alleen de kosten van mijn internet verbruik weg gescholden, en beweerd nu door hun fout dat ik over mijn abonnement ben gegaan.
Nu omdat ik de factuur van 45 euro niet betaal krijg ik een brief binnen dat zij een incasso bureau gaan inschakelen.
Als ik hun klantenservice wil bellen (0800-7111) of de afdeling finace (0614404040) vragen zij om mijn t-mobile nummer, echter zien zij mijn nummer niet meer als t-mobilbe nummer omdat ik ondertussen al ben overgestapt naar Telfort. en kan ik T-mobile niet bereiken..
Ik weet ondertussen niet meer wat ik moet doen, ik heb ook al een schriftelijke brief gestuurd op 31-01-2012 naar t-mobile. Ook hier op heb ik tot op heden nog steeds geen reactie van ontvangen.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, ik weet niet meer wat ik moet doen, zeker niet nu ze beginnen met een incasso bureau.
Alvast bedankt,
B. Alleman