BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Storing aan verbinding

Bijdrage door gebruiker
19-07-2005
6 reacties

Vorige week dinsdag 12 juli meld ik een storing aan KPN dat mijn telefoon het niet doet. Woensdag 13 juli komt de monteur van KPN ergens in het verdeelstation. Telefoon werkt weer prima, maar ADSL doet het niet meer. Inmiddels ben ik 30 €uries kwijt aan bellen naar Versatel en KPN (maar KPN is gratis) en heb nog steeds storing. Alleen maar valse beloftes...volgens Versatel heeft KPN de kruisdraden niet goed geïnstalleerd...volgens KPN is er een defect aan de verbinding waar Versatel verantwoordelijk voor is. Ik zit er dus tussen als klant...krijg doodleuk te horen dat het niet binnen de beloofde 3 werkdagen verholpen kan worden, maar dat het een aantal weken kan gaan duren. Wat kan mij het nou schelen dat KPN en Versatel een discussie hebben? Daar laat je de klant toch niet de dupe van worden? Blijkbaar denken KPN en Versatel daar anders over... Wat er nu precies aan de hand, lijken ze me niet te willen zeggen...want daar krijg ik gewoon geen antwoord op.

Ik vraag me nu af in hoeverre ze de klant de dupe mogen laten worden van hun discussie over wie verantwoordelijk is voor de storing.

Voor mijn gevoel ligt het aan KPN omdat na het bezoek van hunmonteur de ADSL-verbinding niet meer werkte. Maar ze wijzen naar elkaar en ik kan enkele weken wachten tot ze eruit zijn.

Wat kan ik hier nu aan doen?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.