Ik dacht dat er weer wat meer klant’vriendelijk’ gedrag bij bedrijven kwam, helaas is mijn ervaring met T-mobile een bewijs van het tegendeel.
In dec 2012 heb ik een nieuwe sim kaart aangevraagd en erbij verteld dat deze niet naar het factuuradres, van mijn werkgever, moest maar naar het adres van de contactpersoon, nl. van mij.
Tot 2 x toe is de sim kaart naar het verkeerde adres (mijn werkgever) gestuurd. Deze heeft hem toen naar mij gestuurd.
Gisteren kreeg ík de factuur van mijn telefoonrekening i.p.v. mijn werkgever zoals gebruikelijk.
Ik dacht dat even op te lossen, maar niets is minder waar. Ik ben niet meer de contactpersoon en kan niets oplossen, omdat ik niet als eigenaar van het bedrijf ingeschreven sta bij de KvK.
1) Ik was wél de contactpersoon.
2) Hoe kan ik wél een rekening krijgen als ik niet in de KvK sta ingeschreven.
3) Hoe kan er in december iets veranderd zijn, als niemand daar om gevraagd heeft.
Dat de fout bij T-mobile is gemaakt werd ontkent, want zij kunnen niets veranderen. Hoe er dan toch veranderingen in de computer waren wist de medewerker niet. Een meerdere kreeg ik niet te spreken en eigenlijk kwam het erop neer, dat ik het maar uit moest zoeken.
Zoveel arrogantie en onwil heb ik nog niet eerder meegemaakt en ik ben hierover zo kwaad dat ik het met iedereen wil delen.