Ik heb de uitgebreide internetbeveiliging van Ziggo en betaal daar maandelijks abonnementsgeld voor.
Als ik mijn telefoon aansluit om te synchroniseren werkt dat niet. Ik moet eerst in de firewall de vertrouwde netwerk adapter instellen. In die tussentijd is mijn computer niet in het netwerk toegankelijk, anderen kunnen niet printen en de externe harde schijf benaderen. De telefoon laadt ook altijd zo op dus het netwerk ligt er iedere keer enige tijd uit. Ook moet ik niet vergeten om de instellingen terug te zetten in de firewall.
Ik heb het 1200 nummer gebeld, gratis voor klanten. Daar zei een man mij dat ik service plus moest bellen. Er zouden alleen telefoonkosten worden berekend. Toen ik belde bleek dit 0,65 euro/min te kosten.
Ik weer 1200 bellen maar daar konden ze me echt niet helpen. Een brief gestuurd maar een oplossing blijkt niet gratis mogelijk.
Ik betaald toch al voor de service in mijn abonnement? Kunnen ze mij verplichten om te betalen voor zoiets? Je weet niet eens hoeveel het uiteindelijk gaat kosten, hoeveel minuten je bezig bent.
Nee, de service van Ziggo is zo ver te zoeken....