Laat ik mijn gal een spuien ver de fantastische service van vodafone en de onmacht of onwil van hun om incidenten op te lossen.
In november 2009 stapte ik helaas over van een goedwerkende provider tmobile naar de amateurs van vodafone.
In december merkte ik dat sms en mms naar bepaalde nummers in het buitenland niet aankwamen sinds de overgang.
derhalve na eerst mijn eigen settings en die van de ontanvers aangemeld te hebben , een klacht ingediend bij vodafone op 26-12-2009 , ik weet dat ze een smsje kunnen tracen en dat dat niet veel werk is.
Schets mijn verbazing dat het incident afgesloten is na 3 dagen. zoder dat het opgelost is. kortom 12 incidenten later die net zo hard weer afgesloten worden met meldingen als:
Geachte heer, mevrouw,
Hartelijk dank voor uw e-mail.
U ontvangt binnen 3 werkdagen bericht van ons.
Met vriendelijke groet,
Vodafone Klantenservice
of
eactie
Geachte heer, mevrouw,
Hartelijk dank voor uw e-mail.
U ontvangt binnen 2 werkdagen bericht van ons.
Met vriendelijke groet,
en als status Beantwoord zit ik nu nog steeds met het probleem, ze vangen wel geld ervoor maar leveren ze niet af.
En het leuke is dat als men mij probeerd te sms'sem van uit die landen het ook niet aankomt.
O ja ik kan wel gewoon sms'sen en mms'sen dus het ligt niet aan mijn telefoon of instellingen.
Wat mij opvalt is de onmacht en onwil van vodafone om een klacht op te lossen.
Helaas zit ik nog 1 jaar aan het contract vast en wat ik ook probeer Vodafone wil het niet vrijgeven, ze willen me zelfs niet eens te woord staan als ik vraag of ze me willen opbellen om het te bespreken.
vertrouwen in Vodafone is Nihil.
kortom bezint eer ge met vodafone begint.