In november vorig jaar hebben wij een Samsung Galaxy Note 10.1 tablet gekocht met 75 euro cashback. Bij de actie werd vermeld dat het even kon duren voordat je het geld zou ontvangen. Geduldig gewacht niks. Daarna in maart gebeld. Kon alleen via de mail,geen reactie. Vorige week weer gebeld, na veel discussie moest ik weer mailen. antwoord Samsung:
Geachte heer, mevrouw,
Bedankt voor uw bericht.
Uw aanvraag is helaas niet bekend bij de actieafdeling, uw documenten zijn door ons niet ontvangen.
In onze Algemene voorwaarden staat vermeld dat Samsung niet verantwoordelijk is voor beschadigde, zoekgeraakte of vertraagde inzendingen.
Helaas kunnen wij niets meer voor u betekenen daar de actie inmiddels is afgelopen.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Indien u op deze e-mail wilt reageren, ontvangen wij uw reactie graag binnen 1 week na de verzenddatum van dit bericht. Bij voorbaat dank voor uw medewerking.
Met vriendelijke groet,
Susanne
Samsung Mobile Consumer Care
Dus zij hebben mijn documenten niet ontvangen en ik krijg daarom mijn geld niet. Heb hier een kopie liggen van de aanvraag en alles. OOk het aankoopsbonnetje is van de datum dat actie wel liep.
Kan ik hier nog iets mee doen?