Ik heb een klacht over telecombedrijf Hollandsnieuwe.
Op 4 mei jl. heb ik via de site van Hollandsnieuwe een i-Phone 4 bestelt in combinatie met 275 belminuten en 500 mB. Het betrof een zgn. “Superdeal” voor 23,50 per maand met een looptijd van 2 jaar.
De bevestigingsbrief van Hollandsnieuwe heb ik niet nagelezen, in goed vertrouwen, dat daarin de juiste gegevens zouden staan.
In juni kom ik erachter, dat er door Hollandsnieuwe een fout is gemaakt. Het blijkt dat ik niet "Superdeal" gekregen heb, maar het volle pond moet betalen (25 euro per maand voor toestel + 275 belmin. zonder 500 mB a 10 euro per maand).
Per maand ben ik nu 11,50 euro duurder uit. Dat is over 2 jaar 276 euro!
Op 18 juni heb ik hierover telefonisch contact met de klantenservice van Hollandsnieuwe. Zij beloven het na te zullen kijken en de fout te zullen corrigeren. Dezelfde dag wordt ik teruggebeld met de uitleg dat de fout niet gecorrigeerd kan worden, omdat de termijn, waarbinnen ik had moeten reageren, verstreken is! De bevestigingsbrief is daarmee rechtsgelding geworden.
Ook op dezelfde dag krijg ik ook een mail van de klantenservice, waarin staat dat de actie op 4 mei nog niet gold, maar pas op 23 mei is ingegaan.
Op 26 juni schrijf ik een aangetekende brief aan Hollandsnieuwe, waarin ik de situatie uitleg en een beroep doe op hun coulance.
Op 15 juli krijg ik per mail de reactie, dat Hollandsnieuwe op hun site helemaal geen superdealactie heeft gehad in combinatie met de iPhone 4 en het daarom niet mogelijk is het abonnement aan te passen.
Op 23 juli stuur ik een printscreen van de aanbieding van hun site. Hierop krijg ik alleen de reactie dat de printscreen niet van 4 mei is.
Graag zou ik willen weten of er meer mensen zijn die op deze wijze benadeeld zijn door Hollandnieuwe.