BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

opgelicht door de reparateur?

Bijdrage door gebruiker
07-10-2015
6 reacties
ik heb mijn telefoon (samsung galaxy s5) moeten opsturen naar e-reair (onderdeel van teleplan) omdat hij ineens niet meer werkte. ik weet niet wat er mee aan de hand was maar werd dus via belsimpel doorverwezen naar e-repair. na wat formulieren ingevuld te hebben en aangegeven te hebben dat er aan de buitenkant geen schade zichtbaar was, kreeg ik een aantal dagen later bericht dat het scherm gebarsten was en dat er daardoor water in de telefoon gekomen is. die barst heeft er nooit gezeten voordat ik de telefoon opstuurde maar nu moet ik wel 200euro betalen voor de reparatie. is er iets wat ik kan doen? ik voel me opgelicht
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.