BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Onterecht geld afschrijven door Tele2

Bijdrage door gebruiker
30-06-2011
3 reacties
Ik heb door Telfort laten opzeggen mijn internetabonnement bij Tele2 per half mei , en een nieuwe abonnement aangegaan voor internet bij Telfort per 1 juli 2011 voor 17,50 per maand snel internet zonder bijkomende kosten.

Nu blijft Tele2 geld van mijn rekening afschrijven , terwijl ik heb betaald tot 1 juli 2011 en niet langer , en heb de opzegtermijn van 4 weken ook ruim gehanteert .

Ik ben weg gegaan bij Tele2 omdat de internetverbinding erg slecht was en ik continu disconnects had waar Tele2 niets aan kon doen volgens hun eigen zeggen .

Verder zijn in de flatgebouw waar ik woon allemaal mensen met klachten over Tele2 , dus is het wel een veelgehoord probleem met die provider Tele2.

Wat moet ik hier nu aan doen aan die onterechte afschrijving van abonnementsgeld ?

Hartelijk dank voor uw antwoorden , en als ik niet reageer op vragen , dan komt dat omdat ieder moment die Tele2 verbinding van mij afgesloten kan worden .

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.