Ik heb door Telfort laten opzeggen mijn internetabonnement bij Tele2 per half mei , en een nieuwe abonnement aangegaan voor internet bij Telfort per 1 juli 2011 voor 17,50 per maand snel internet zonder bijkomende kosten.
Nu blijft Tele2 geld van mijn rekening afschrijven , terwijl ik heb betaald tot 1 juli 2011 en niet langer , en heb de opzegtermijn van 4 weken ook ruim gehanteert .
Ik ben weg gegaan bij Tele2 omdat de internetverbinding erg slecht was en ik continu disconnects had waar Tele2 niets aan kon doen volgens hun eigen zeggen .
Verder zijn in de flatgebouw waar ik woon allemaal mensen met klachten over Tele2 , dus is het wel een veelgehoord probleem met die provider Tele2.
Wat moet ik hier nu aan doen aan die onterechte afschrijving van abonnementsgeld ?
Hartelijk dank voor uw antwoorden , en als ik niet reageer op vragen , dan komt dat omdat ieder moment die Tele2 verbinding van mij afgesloten kan worden .