Zie onderstaande mijn probleem en bericht. Wat zijn de beste stappen om nu te ondernemen? Ik ben vooral kwaar teleurgesteld in OBN, had wel wat meer service verwacht...
Beste OBN,
Ik heb ongeveer 2 maanden geleden contact gehad omtrent het volgende:
-Ik ben verhuisd naar ..............., hier bleek een glasvezelaansluiting aanwezig
-De aansluiting zit midden in de woonkamer op een onlogische plek (vorige bewoner is hier blijkbaar akkoord mee gegaan).
-Er is een monteur van jullie komen kijken en deze kwam tot dezelfde conclusie, mij werd toen mondeling beloofd de aansluiting gratis te verplaatsen.
-Telefonisch werd mij achteraf mede gedeeld dat dit €300,-?!?! kostte, ik ben hier uiteraard niet mee akkoord gegaan, de medewerker ging overleggen voor een oplossing maar helaas, geen bevredigend antwoord, het was een misverstand dat de monteur vond dat de modem op de verkeerde plek hing.
-Na meer dan 5 keer telefonisch contact en nog steeds geen redelijke oplossing geef ik de moed bijna op. Deze manier van handelen doet mij denken aan bedrijven als KPN, Vodafone en UPC (terwijl jullie juist de lokale klanttevredenheid hoog in het vaandel hebben staan).
-Inmiddels is dit mijn laatste poging klant bij jullie te worden, ik wil best bijdragen aan de verplaatsing, echter €300,- vind ik erg veel om jullie foute plaatsing te herstellen. Dit getuigd niet van klantvriendelijkheid.
Omdat jullie mij niet serieus nemen heb ik inmiddels ook contact opgenomen met Tros Radar en Kassa, ik wil graag de mening van deze partijen horen. Toch hoop ik dat jullie snel met mij contact opnemen om tot een passende en eerlijke oplossing te komen!
Met vriendelijke groet,
Bram van der Linden